Kuracje odchudzające – gdy ulegniemy pokusie…

Czasem – w trakcie odchudzania – nie możemy się powstrzymać i zjadamy nieco więcej niż powinniśmy, niejedne kuracje odchudzające kończą się wtedy zerwaniem z dietą, ale to złe rozwiązanie. Wówczas – gdy taka sytuacja zaistnieje- jest tylko jedno wyjście. Mianowicie – trzeba koniecznie spalić nadmiernie nagromadzone kalorie. Ponadto można sięgnąć po inne środki, które sprawią, że szybko minie nam pokusa na złamanie zasad kuracji odchudzającej.

Kuracje odchudzające a aktywność fizyczna

Gdy wyłamiemy się od zasad odchudzania, ratunkiem może okazać się aktywność fizyczna. Jeśli nie poćwiczymy, to w przeciwnym razie znowu nam przybędzie kilka centymetrów w talii, czy biodrach.

Jeżeli zatem zdarzy nam się zjeść schabowego – który jest bardzo kaloryczny – to wówczas warto poświęcić 35 minut na bieganie, bądź 55 minut na jazdę na rowerze (nawet na tym stacjonarnym). Jeśli zjemy dodatkową porcje frytek, to wtenczas warto przez pół godziny biegać, bądź przez 50 minut jeździć na rowerze. To powinno być wystarczające, by nasze odchudzanie wróciło „na właściwe tory”.

Pomocne tabletki odchudzające?

Gdy zdarzy się sytuacja, kiedy zasady odchudzania wymkną się nam spod kontroli, dobrze jest jak najszybciej sięgnąć po odpowiednie tabletki odchudzające. Warto zainteresować się przede wszystkim specyfikami, które przyspieszają spalanie tłuszczu poprzez podkręcenie metabolizmu. Ważne jest jednak to, by były to wyłącznie bezpieczne środki odchudzające.

Jak być szczupłą – już na zawsze?

Jak się okazuje – równie istotne jak sam proces gubienia zbędnych kilogramów, jest zapewnienie sobie trwałości osiągniętych rezultatów odchudzających. Dosyć często utrzymanie efektów odchudzania nie jest możliwe – wówczas zgubione kilogramy wracają, a nawet ich sporo przybywa. Jest to tak zwany efekt jo – jo, którego większość odchudzających się chce za wszelką cenę uniknąć. Aby uniknąć tego efektu, koniecznością jest przestrzeganie nowych nawyków żywieniowych, które zdążyło się wdrożyć w czasie trwania diety. A zatem bardzo istotne jest, by po zakończeniu kuracji odchudzającej jadać posiłki co trzy – cztery godziny i nie zwiększać zbyt gwałtownie ilości zjadanych porcji. W pierwszym tygodniu – po odchudzaniu – można zjeść tylko jedną więcej kromkę chleba niż do tej pory. W drugim zaś można pozwolić sobie na dodatkowe 2 łyżki kaszy. Z kolei w trzecim – można zjeść jedną kromkę pieczywa więcej.

Kilka słów na podsumowanie

Jeśli chcemy faktycznie wyszczupleć i utrzymać efekty odchudzania, to warto już dzisiaj postarać się o wyżej wymienione zmiany. Dodatkowo można wesprzeć swe dietetyczne zmagania odpowiednią ilością aktywności sportowej. Ćwicząc regularnie – najlepiej co drugi dzień po czterdzieści – pięćdziesiąt minut zapewnimy sobie trwałe rezultaty odchudzające.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *