Na odchudzanie bez efektu jo-jo

Ten, kto chce schudnąć, stosuje diety. Ale nie zawsze udaje się osiągnąć zadowalające rezultaty. Bowiem bardzo często utracone kilogramy powracają. I co wtedy? Najlepiej zdecydować się na plan odchudzania, jakim jest dieta bez efektu jo – jo. Ona z pewnością się przyda tym wszystkim, którzy chcą schudnąć na wiosnę.

Najlepsza dieta na odchudzanie bez jo-jo

Jeśli chcemy pozbyć się zbędnych kilogramów, to warto zdecydować się na najprostszy i cieszący się dobrą opinią specjalistów od odchudzania pomysł na dietę. Jest to plan dietetyczny, który dostarcza organizmowi 1200 kalorii.

Zjadanie pewnych produktów – w odpowiednich ilościach pomoże pozbyć się zbędnego tłuszczyku, nagromadzonego podczas zimy. Dlatego warto w taki sposób przyrządzać swe codzienne posiłki, by nie przekroczyć proponowanej ilości jedzenia. Tym sposobem można pozbyć się od czterech do sześciu kilogramów na miesiąc.

Wszystkie produkty zalecane podczas diety są bardzo ważne, nie można żadnej grupy produktów pominąć. Niemniej jednak warto czasem porcję mięsa zastąpić serem i na odwrót. Dlaczego zatem potrzebna jest taka różnorodność? Otóż – podczas odchudzania zwykle jemy mało – by zmniejszyć ilość kalorii. I tylko wtedy organizm sięga po zgromadzone zapasy tłuszczu i .. zbędne fałdy tkanki tłuszczowej powoli znikają. Jednakże tak mała ilość jedzenia z trudem zaspokaja zapotrzebowanie na konieczne składniki odżywcze. Jeżeli zatem dieta na odchudzanie będzie niewłaściwie skomponowana, to z pewnością zabraknie w niej białka, czy witamin, co oczywiście niekorzystnie odbije się na naszym zdrowiu i kondycji.

Co warto jeść?

Po pierwsze – w diecie 1200 kalorii nie powinno zabraknąć pieczywa – najlepiej pełnoziarnistego. Jak się okazuje – takie służy odchudzaniu, głównie ze względu na błonnik. W dietetycznym menu nie powinno zabraknąć nabiału. Pożądane są szczególnie jogurty i kefiry. Najlepsze są te naturalne. Dozwolona porcja nabiału to – 400 g mleka, bądź napojów.

W diecie dozwolone są też takie produkty, jak: ryby, mięso i wędliny. Jest to bowiem cenne źródło bardzo dobrego białka oraz witamin z grupy B i składników mineralnych. Ryby morskie – dodatkowo dostarczają naszemu organizmowi cennych kwasów Omega – 3.

Dieta gwarantująca schudnięcie, bez efektu jo – jo powinna zawierać również cenne owoce i warzywa. Te pierwsze – są bogate w witaminy i minerały (szczególnie w witaminę C, która przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej) oraz w błonnik. Niestety nie można ich jednak spożywać „do woli”, gdyż niektóre zawierają spore ilości cukru ( wroga odchudzania).

Do diety trzeba włączyć ziemniaki, makarony i kasze, których dzienna porcja nie może przekraczać ½ szkl. Ugotowanej kaszy lub mały ziemniak.

Dodatkowo można przyjmować tłuszcz w ilości dziennej – 1 łyżeczka oliwy.

Na odchudzanie – suplementy

Jeśli chcemy pozbyć się zbędnych kilogramów, na odchudzanie pomocne będą także odpowiednie suplementy diety. Dzięki nim, kuracja 1200 kcal przyniesie dużo lepsze efekty w znacznie krótszym czasie. Za sprawą odpowiednich specyfików będzie nam także znacznie łatwiej dotrzeć do celu – szczupłej sylwetki. Szczególnie polecane są te środki na odchudzanie, które zawierają afrykańskie mango, jagody Acai, Hoodię Gordonii czy zieloną herbatę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *